Aanvraagformulier initiatieven tot € 500,-
Heb je een kleine bijdrage nodig om je duurzame initiatief van de grond te krijgen? Als het voldoet aan de volgende voorwaarden kun je een beroep doen op de middelen die de gemeente hiervoor beschikbaar heeft.
SPELREGELS FINANCIERING VAN EEN INITIATIEF
Algemeen – uitgangspunten
Een initiatief is gericht op milieu / duurzaamheid
Een initiatief komt uit de samenleving (inwoners en/of ondernemers).
Een initiatief is opgezet door een groep(je)/team/club
Een initiatief wordt gesteund door ten minste 10 inwoners.
De bijdrage is een steuntje in de rug, er is geen sprake van structurele financiering
Indienperiode initiatieven
Je kunt je initiatief indienen bij info@samenduurzaamzeist.nl en/of d.bosse@zeist.nl.
WAT NIET:
We financieren geen “betaalde” uren. Je kunt dus niet iemand inhuren om een plan uit te werken of uit te voeren. We financieren ook geen individuele activiteiten. Je moet dus met je buurt / andere inwoners van Zeist in gesprek om een leuk plan te maken waar iedereen achter staat die zijn/haar handtekening op het formulier zet. We financieren geen reiskosten of cursuskosten.
Dien onderstaand aanvraagformulier ingevuld in. Dat kan het hele jaar. Binnen zes weken informeert de programmasecretaris de initiatiefnemer(s) over het besluit.
Na goedkeuring kun je de gemaakte kosten declareren via het bij het besluit meegestuurde declaratieformulier.
Stuur na afloop van het initiatief een eindverslag met beeldmateriaal (film of foto’s) naar de programmasecretaris. Het beeldmateriaal wordt eventueel gebruikt op de website, in de nieuwsbrief en/of in het jaarverslag van SDZ. Zorg daarom dat afgebeelde personen hier toestemming voor hebben gegeven.
Heb je nog vragen over de spelregels, check www.samenduurzaamzeist.nl of neem contact op met de programmasecretaris (d.bosse@zeist.nl).
Titel initiatief
|
|
Gegevens initiatiefnemer
|
Naam:
Adres:
Postcode en woonplaats:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
|
Doelstelling
|
Welk doel wil je met je initiatief dichterbij brengen?
|
Resultaat
|
Welke resultaten ga je realiseren om het doel dichterbij te brengen (concreet beschreven)?
|
Met wie binnen SDZ heb je afstemming gehad?
|
Zie www.samenduurzaamzeist.nl voor informatie
|
Planning
|
Wat is de doorlooptijd van het initiatief? Dus: hoe lang gaat het duren, van begin tot eind?
|
Hoe ga je het initiatief uitvoeren?
|
|
Welke financiële bijdragen vraag/heb je van andere partijen?
|
|
Welke inwoners/buurtbewoners ondersteunen je initiatief? (minimaal 10 handtekeningen)
|
Zie bijgevoegd handtekeningenformulier
|
Kosten
|
Waarvoor denk je welke kosten te gaan maken Vul hier een begroting met kosten en baten in op hoofdlijnen. Denk ook aan eventuele kosten voor publiciteit. Geef duidelijk aan Vergeet hierbij niet dat offertes vaak zonder btw zijn.
|
Communicatie
|
Hoe ga je bekendheid geven aan je initiatief? Samen Duurzaam Zeist biedt je een pagina aan op de website.
|
Overige opmerkingen
|
|
HANDTEKENINGENFORMULIER
Wij ondersteunen het initiatief om ……………………………………………………………………………
|
|
Naam
|
Handtekening
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|